Passivtpårökt och bajschockad

Jag och L är inkvarterade hos min frus fd arbetskompis och hans kompis. Stor och fin lägenhet med takterass. Jättejättesnällt att vi får bo här, verkligen snällt. Kompisen är ganska söt, arbetskompisen är mest hög. Han röker på hela tiden. Till och med när han bar in sängen i extra rummet hade han en jolle i mungipan. Snacka om passivpårökning.

Nu har vi ätit lite tapas och sedan druckit  vin på den stora takterassen. Och jag har rökt en sisådär fyra cigg. Det är något med Spanien som gör mig röksugen. Jag tror inte ens att jag rökt sedan jag var här sist i september.

Sedan var det dags för kvällsbestyr. Kissa, borsta tänder, tvätta bort smink. Jag började med det förstnämnda. Men först var jag tvungen att stå och titta ner i toastolen en stund. För där var de mest imponerande bromsspår jag någonsin sett. Där det var vatten var det brunt. Överallt.

Vad är det med män och deras avföring? Ser de inte spåren? Vet de inte hur man använder toaborsten? Bryr de sig inte?

Och samtidigt, många av oss kvinnor skäms om det ens skvalpar i toan när vi kissar...

Kommentarer
Postat av: Marie

ja, det är ett konstigt fenomen killar har... alltid bromsspår och det tar tid att lära dem att ta bort *suck*

2008-05-07 @ 06:50:48
URL: http://wildness.blogg.se
Postat av: gummibandstjejen

Nej, det verkar inte som att de tänker så mycket på just det. Men resten av badrummet är ju rätt fräscht. :)

2008-05-08 @ 13:52:22
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se
Postat av: Sussie

iouuuuu...fyyyy. Blä, urk.
Värsta bajamaja historien på slutet! Jag tror bestämt att det är den där jollen ( finns nog en hel del fibrer i hasch) som orsakat toa förödelsen. Hmm..låter nästan som ett nytt hälsotips- Hasch branflakes kanske? ;-)

2008-05-09 @ 15:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0