Skeptisk mot frukostdejt

Messade med Recensenten igår kväll. Frågade om han hade tid och lust att ses innan fredag när jag åker till Skåne. Två timmar senare, kvart över ett på natten, svarar han.

Han föreslog frukost kl 07 hos mig imorgon. Absolut ett av de konstigaste dejtförslagen jag fått. Lite kul men jag är mycket skeptisk av flera anledningar.

1. Jag är inte hungrig kl 07. Hemmajobbandet har sabbat min redan kassa mat- och sovklocka. Jag dricker två koppar kaffe när jag går upp och äter sällan frukost innan 10.
2. Jag brukar inte gå upp innan 07.30. Och om man ska ha en dejt kl 07 måste jag åtminstone fixa till mig lite innan.
3. Hade han verkligen inte tid någon annan tid i veckan? Lunch?

Att han dessutom var inne på Spraydate på kvällen men inte kunde svara på mitt mess på två timmar gör mig inte mindre skeptisk.

Kommentarer
Postat av: Lena

Äh, klart du ska äta frukost.

2008-05-27 @ 18:21:52
Postat av: lovelyn

Har skickat två mess idag, inget svar so far. Vääääääääääldigt skeptisk nu.

2008-05-27 @ 19:55:12
Postat av: Marie

hmm...skumt... han kanske... jobbar? (bytt blogg)

2008-05-27 @ 21:52:52
URL: http://girlgoeswild.blogg.se/
Postat av: lovelyn

Marie; Jo, jag önskade att det var så.

2008-05-28 @ 00:23:45
Postat av: MissLinisen

Hm hade han föreslagit frukost/brunch vid tiotiden hade det varit en annan femma. Men sju?

2008-05-28 @ 00:29:28
URL: http://selmalindi.blogg.se/
Postat av: lovelyn

Fast vid tiotiden jobbar han faktiskt :)Fortfarande inget svar på mess.

Jag känner igen dåliga tecken och det här är ett.

2008-05-28 @ 00:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0