En underbar helg och ett MEN

Jag har haft den bästa helgen på länge. Efter den underbara fredagen följde en solig lördag som innehöll solande på innergården, lunch på Djurgården, promenad till Humlegården där det solades ännu mer, mys och schlagertittande hos M.

En fantastisk lördag som dock avslutades med att jag bevittnade ett gängslagsmål från mitt vardagsrumsfönster. Det kom två väktarbilar, fyra polisbilar och två ambulanser. Bilolycka i onsdags och nu detta. Det finns vissa nackdelar med att bo i centrala Stockholm.

Nackdelarna glömde jag snabbt under söndagen när det först blev brunch på Street, sen slappande på klipphäll och efter det fika på reggaecaféet vid Årstaviken. Allt i strålande sol som gav mig en lätt röd ton på axlarna och några nya fräknar på näsan.

Söndagen avslutades med bio med Recensenten. Vi höll hand och hånglade i biomörkret. Få saker får mig att känna mig så ung som att hångla i en mörk biosalong. Efter bion sov jag över hos honom. Idag sov vi länge, han är ledig och jag tyckte att det kändes helt onödigt att jobba när man kunde ligga kvar i sängen och mysa och sedan äta brunch på hans soliga balkong.

Det är inte bara hans armar som är helt fantastiskt vältränade och fina. Hela hans kropp är bara så underbar. Tydliga muskler men inte gymtränad. Hår på bröstet som jag gillar. Han är så mycket man och jag gillar verkligens hans ansiktsdrag också. Kysser bra, både min mun och andra ställen.

Tyvärr finns det ett MEN. Jag kan inte skriva om det här. Jag skulle vilja men det känns inte rätt. Jag får se om det är ett men som betyder något eller inte. Time will tell.

Kommentarer
Postat av: gummibandstjejen

Nu blir man ju nyfiken ju! Några gissningar har jag hmm

2008-05-26 @ 15:29:17
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0