Ankdamm på Spraydate

Världen är liten. Till och med på Spraydate. När jag gjorde en sökning på män i åldern 25-35 år i Stockholm hittade jag Herr Nyvaken. Vi är båda tillbaka där vi började.

Sedan hittade jag en intressant 29-årig man som jag kontaktade. Vi mailade lite fram och tillbaka innan vi övergick till chatt på MSN. Efter ett tag kom vi fram till att vi jobbar på samma företag. Inte med samma sak och inte på samma avdelning men ändå. Idag har han addat mig som vän på facebook. Där hade vi tre gemensamma vänner. Dags för mig att göra efterforskningar om Nya Kollegan.

I helgen har jag mest umgåtts med Frun. I fredags åt vi räkor och drack vitt vin och i lördags var vi bjudna på middag hos en kompis till henne. Tre Östermalmsbrudar och jag och Frun. Musselsoppa och massa vin innan vi begav oss till Sturecompaniet och dansade till musiken som Jamaicanen spelade. Jag och Frun pussades lite mitt framför dj:båset vilket inte verkade bekymra Jamaicanen som ringde igår, eventuellt tar vi en drink i veckan.

Abstinensen efter Pojken blev för stark i lördags. Så efter vi varit på Sture och han någon annanstans kom han hem till mig och Frun. Frun la sig i vardagsrummet och bräkte "Bä-hä" till Pojken/Lammköttet innan hon somnade och jag och Pojken ägnade oss åt hett (men tyst) fyllesex.

Kommentarer
Postat av: Lena

Frun är för jävla rolig. Fattade lammköttet piken?

2008-05-19 @ 22:02:55
Postat av: gummibandstjejen

Haha shit vad rolig hon är din fru! Ser fram emot att få umgås mer med henne och dig nu på fredag.



2008-05-19 @ 23:03:30
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se/
Postat av: lovelyn

Lena: Jo, lammköttet må vara ung men han är inte dum. Han har ju dessutom sett att jag har honom inskriven som "Lammköttet" i mobilen.

Gummibandstjejen: Ser fram emot att träffa dig också!

2008-05-20 @ 00:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0