Vad händer med Pojken?

"Vad händer med Pojken" undrade Nyfiken i en kommentar.

Inte mycket. Efter att han sov här i lördags har vi inte hörts. Dagen efter stannade han kvar en stund, vi hade sex, vi åt frukost, han fick halsdukarna jag köpte till honom i Barcelona, vi tittade på klipp med Björn Gustafsson på Youtube. Sen åkte han hem.

Det känns som vi håller på att lägga ner. Fasar ut, vänjer sig av och börjar gå vidare. Jag gillar honom, det gör jag. Han är snygg, fin, rolig. Men han är 21 år och ska snart flytta hemifrån och flytta till annan ort för att börja plugga. Vi är inte på samma plats i livet och kommer inte att vara det på länge.

Därför händer det inte mycket mer.

Kommentarer
Postat av: gummibandstjejen

Beundrar verkligen din förmåga att ha distans och inte dramatisera din relation med pojken. Bra att kunna hålla fötterna på jorden i sånt här och låta det bli ett fint och trevligt minne istället för att begära mer.

2008-05-21 @ 13:35:45
URL: http://rubberbandgirl.blogg.se/
Postat av: lovelyn

Jo. Fast det är ju verkligen inte alltid som jag med varken distans eller att inte dramatisera.

2008-05-22 @ 01:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0