Han förföljer mig!

Först dök han upp i min laptop.

Sedan på Lemon bar på Kungsholmen där jag var någon timme i lördags natt. 



Ja, bilden är lite suddig (precis som jag var) men den mustaschen känner man igen. 

Det var en lustig kväll. Den påbörjades med en sing-song writer/country konsert på Söder. Därefter till Lemon där det spelades tja, ni kan kanske gissa med tanke på bilden. jag tror till och med att Gyllene tider fick komma till tals. 

Min kompis bror och hans kompis hällde i mig gin och tonic. Sen hällde brorsan ut ett glas vitt över bardisken och mig. En kille trodde att jag var från Småland. En annan trodde att jag var lesbisk. En tredje tyckte att jag skulle testa strippstången (ja, de hade en sådan). När Ekorren ringde för tredje gången hörde jag det äntligen, lyssnade av hans två oroliga meddelanden, sa nej tack till att dra vidare till Patricia och satte mig i en taxi hem till kärleken. 

Och nej, jag menar inte Günter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0