Jag står för mina stödstrumpor

I lördags började de allvarliga förberedelserna inför resan. Över 3000 kronor spenderade jag.  
På:

Kategori Friluftsliv
Ryggsäck- 45 liter
Underställ
Resehandduk
Myggnät
Myggmedel

Kategori Bekvämlighet (eller tant-varning) 
Tvättlina
Ögonmask
Uppblåsbar resekudde
Stödstrumpor 
Öronproppar
Pengabälte
Pannlampa
Adapter

Kategori Kan jag använda till annat
Vindträningsbyxor
Trosor och bh:ar

Kategori Tyskt
Birkenstocksandaler

Fru konstaterade nöjt att det skulle bli spännande att se mig osminkad och opiffad nästan hela tiden i 6 veckor. Inte ens hårtorken får följa med. Jag har sagt att vi borde ha en resedagbok så vi kan lägga upp bilder. Jag kanske tar tillbaka det. 




Kommentarer
Postat av: Sussie

Glöm inte kondomerna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2008-11-24 @ 22:07:11
Postat av: Anonym

Jag behöver inga, jag är ju löjligt förälskad och kommer inte att ha ögonen för någon annan man. Eller, tja det var ju kanske en underdrift he he.

2008-11-24 @ 22:47:06
Postat av: Våga Vara

KÖPTE DU EN ÖGONMASK?? Det måste du ha gjort när jag tittade bort. Jag trodde att måttet var rågat med stödstrumpor... Nu saknar vi bara bilbarnstol och cykelhjälm, sedan bär det av till Nicaragua!

2008-11-28 @ 16:54:04
URL: http://vagavaravillebrad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0