Söndagsstrunt

Nä, jag är inte gravid. Däremot kommer jag snart att växa ur det enda smaknamn jag någonsin haft. För inte kan man kallas "lillen" om man är tjock. Och tjock är det jag kommer att bli om jag fortsätter att ägna min tid åt att äta och dricka vin i denna omfattning. Sex är den enda träning jag ägnar mig åt nu, och även om det kan vara ganska ansträngande så är det inte träning. 

I fredags somnade jag fullt påklädd med huvudet på armen i Ekorrens säng. Och nu ska min laptop få sova i garderoben. Jag har gått från PC till Mac. Ekorrens gamla Mac som inte han behöver nu när han köpt ny. Han fixade alla program, flyttade material från PC:n till Macen, speedade upp det mobila bredbandet. Allt under tiden som jag sov. 

Hemma hos gift väninna på tjejmiddag i lördags. Framgångsrikt par som jobbar jämt, med central bostadsrätt med takhöjd 3,40. Enorma bokhyllor med massa böcker som jag kollade in. Hälften av böckerna var olästa, ryggarna var helt släta. Fasad. 
I sovrummet bilder från parets bröllop. I hallen fler foton och inbjudningar till vänners bröllop. På hennes hand guldringen med diamanten. Men när alla utom jag hade gått kom bekännelsen. Hon är förälskad i en annan. Han skulle aldrig kunna passa som hennes man. Men hon skulle inte säga nej till en kyss. 
Fasad. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ensam mamma söker kommer såklrt välja killen me cash, fin bil mm å inte den andra halvtjocka killen som hon bara råkar ha kul me, sorglitt de berättar men så ser de ju tyvärr ut överallt, hoppas killen har en flirt nånanantsns åsså, hoppas de

2008-11-16 @ 22:49:16
URL: http://denperferktapartenrn.blogspot.com
Postat av: Lena

Det behöver inte bli så. Är jag nästan säker på.

Fasad alltså.

En tjock Lovelyn tycker jag låter rätt kul. Omväxling förnöjer. Eftersom du faktiskt tycker om att använda din kropp, och är bra på det, tror jag inte du behöver oroa dig i längden.

2008-11-16 @ 22:50:01
Postat av: cosmicgirl

även jag har svårt att föreställa mig en tjock lovelyn, hehe. skönt att du inte var gravid!



Ang paret, fattar inte varför folk ska göra så mot varandra? Varför inte va själv om man inte är kär och lycklig?

2008-11-16 @ 22:58:21
URL: http://cosmicgirl.blogg.se/
Postat av: Pocketbookgirl

Vilken konstig tjej som bara sådär anförtrodde en sån sak till dig. Hon måste väl förstått att du säger det till Ekorren?

2008-11-17 @ 20:12:42
URL: http://pocketbookgirl.blogg.se/
Postat av: lovelyn

Denperfektapartnern: Också kommer hon vara olycklig för att han bara har det som ser bra ut på pappret och vara otrogen med den hon har kul med. Håhåjaja, livet går bara i cirklar.



Lena: Nä man hoppas ju och anstränger sig för att inte hamna där. Bakom fasaden eller fettman.



cosmic: Det är väl det där med trygghet. Och ofta frågar jag mig hur realistiskt det egentligen är att leva med en och samma person i typ 50 år.



pocketbookgirl: Vet inte om hon ens tänkte det. Eller brydde sig.

2008-11-18 @ 15:06:29
Postat av: Lena

Lovelyn och Pocketbookgirl - varför säga det till ekorren?

2008-11-18 @ 21:12:04
Postat av: lovelyn

Lena: Jag vet inte.

2008-11-19 @ 11:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0