Det går undan

Jodå, Söderkillen svarade.
"Fan. Jag misstänkte att det var så. Jag har tyckt väldigt om att träffa dig men kan trots det säga att jag hoppas att du kammar hem vinsten, för det är du värd. Det kanske inte passar med ett skämt men från december byter jag avdelning till konkursavdelningen."

Han är jurist och nu tingsnotarie. Har humor in i det sista och lämnar en dörr öppen.

Men om mindre än två veckor ska jag träffa Ekorrens familj. Vi ska ta en liten roadtrip till hans uppväxtort i Värmland och sen en sväng till Åre. Galet seriöst.

Och om ungefär en månad sitter jag och Frun på planet till Nicaragua. Livet snurrar ruskigt snabbt.


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag förtränger lite att ni ska till Nicaragua. Det är ju såklart underbart för er, och helt välförtjänat, men det känns länge sedan Atlanten var emellan oss.

2008-10-28 @ 09:13:53
Postat av: lovelyn

Jag förtränger också det just nu. Att halva Sverige är mellan oss nu känns alldeles för långt bara det.

2008-10-29 @ 12:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0