Lovelyn drar till Åre

I går var jag på Fruns kompiskompis födelsedagsfest. Pratade med flera trevliga typer och sedan gick vi till Berns. Varken jag eller Frun förstod att vi hade trevligt där sist. Det var sjukt trångt. Det var dålig musik. Alla såg extremt unga ut. Det var analt och stelt. Antagligen var det likadant förra gången bara det att vi var fullare och i ett väldigt trevligt och större sällskap. 

Nu sitter jag och väntar på Ekorren och hans bil som ska ta oss till Åre. Där ska vi tillbringa några dagar och jag hoppas att det inte kommer att regna hela tiden. För nu har jag faktiskt blivit lite sugen på att ta en tur upp på fjället. För övrigt hoppas jag på god mat, vin, mys och massa sex. Också ska jag väl hinna jobba lite där i mellan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååhh... mysigt... ha det underbart i Åre och kom tillbaka med massa skvaller och saftiga detaljer till oss som sitter hemma och har tråkigt och får leva genom dig!! ;-)

2008-10-05 @ 20:32:24
Postat av: Anonym

Lite halvseriöst me minisemester ju.

2008-10-05 @ 22:53:06
URL: http://denperfektapartnern.blogspot.com
Postat av: lovelyn

Sjukt seriöst ju. Men å andra sidan så hävdade senaste mannen att den minisemester som vi spenderade ihop bara var helt vänskaplig så jag kanske bara är typ en liten cocker spaniel?

2008-10-07 @ 00:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0