Tur att jag har en fru

Frun både ringde och mailade från jobbet igår. "Nu måste du gå och vaccinera dig. IDAG. Jag vill inte åka med dig till Centralamerika om du ska vara döende när vi är där för att du inte vaccinerade dig".

Ja. Jag ska. Sa jag. Men gjorde det inte. För jag hade ingen som kunde hålla mig i handen. Frun jobbade och Ekorren är i Malmö och jobbar (så orättvist, jag vill också vara i Malmö) . Och om jag ska bli stucken med sprutor, säkert flera stycken, måste jag ha någon att hålla i handen.

Så istället går jag och Fru tillsammans till vaccinationskliniken idag. Hon messade imorse och sa till mig att klä mig ordentligt för nu är det kallt och ruggigt.

Vad skulle jag göra utan Frun?

Kommentarer
Postat av: emily bengtsson

hahah sant..

måste dock se den ändå för att se vem som har rätt. DU eller alla andra som sagt att den var bra?

2008-10-30 @ 20:11:54
URL: http://emilyyy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken bra fru du har :)

2008-10-30 @ 23:22:46
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0