Obefogat

I går pratade jag förhållande med Ekorren utan att en enda gång nämna ordet förhållande eller relation eller tillsammans.
Istället använde jag ord som mer, seriösare och fortsätta. För de andra orden är så stora och skrämmande. Och om inte jag vet vad jag tycker och hur jag förhåller mig till dessa ord och deras betydelse så kan jag inte uttala dem för honom.

Men jag är mer än hans hemliga älskarinna och han har inte planerat det så. Hans tvivel och rädslor är lika befogade (eller obefogade) som mina. Det jag vet är att vi tycker mycket om varandra och att det känns bra. Det är en vacker gleshet där inget är säkert men alla möjligheter finns.

Vi somnade sent, nakna, tätt ihop och sov så hela natten. På morgonen åt vi upp varandra innan vi gick ut och köpte bröd från bageriet och åt en stor frukost. Jag kom hem vid ett-tiden. Att vi båda är egna företagare kan bli farligt och ge dåliga vanor.

Om inget oväntat händer åker vi till hans lägenhet i Åre på söndag och stannar där ett par dagar. Är det någon som har bra gummistövlar eller vandrarkängor i storlek 37/38 och ett regnställ i storlek XS-S att låna ut?
Man måste tydligen ha sånt om man ska ut och vandra på ett fjäll.

Kommentarer
Postat av: cosmicgirl

Åh, det låter underbart att åka till Åre och vandra i fjällen. Sup in alpluften och och hämta nya krafter genom hämningslös sex och naturliv!

2008-10-01 @ 16:27:06
URL: http://cosmicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0