Den jävla ulven kom fram

Jag mår så jävla illa. Har precis dragit av mig den lilla svarta och ska snart tvätta av de svarta runt ögonen. Orkade inte det i går kl 06 när jag däckade.

Jag var ute på först Riche och sedan East med tre fd kollegor. Var lite lagom full och hade trevligt. En av kollegorna var Guldlock som jag tidigare varit ute med. Vi bor åt samma håll och på tunnelbanan hem börjar vi prata om hur trötta vi är på att vara singlar och om internetdejting.

Hon berättar att hon har varit inne på match.com och tittat lite. "Jag såg han Ekorren/Kollegan" säger hon. Hon vet inte då att jag träffar honom. "Jaså, jag dejtar honom...." säger jag.
Efter att jag har berättat om det frågar jag ut henne om när det var hon såg honom på match.com För två-tre veckor sedan säger hon. Hon berättar att han haft sex med minst tre tjejer på jobbet. En sa han när jag frågade hur många han haft ihop det med på vårt jobb. Guldlock säger att jag ska passa mig för honom och att han är en player.

Jag kommer hem. Kollar match.com. Som har en funktion där man som ickemedlem kan söka och få upp de som varit aktiva de senaste 24 timmarna. Gissa vilken fantasilösa jävel som dyker upp då, med samma alias och bild som på spraydate?

Jag blir arg, väldigt arg. Jag ringer upp tönten. Och skäller ut honom. Han kommer med lama förklaringar som att han ändå hade betalt för viss tid på match.com, att han har några som han bara är vän med men har kontakt med där, att han inte tänker träffa någon bla bla bla bla.

Vi pratar i en timme och jag häver i mig två glas vin, är arg och ledsen och säger "Fan ta dig för att du får mig att gråta". Under hela tiden säger han inte en enda gång att han såklart ska ta bort sidan för att jag betyder mer. När jag påtalar det säger han att "vi har ju inte kommit så långt i samtalet". Vilket gör mig ännu argare.

Efter två timmar orkar jag inte prata mer och vi lägger på. Jag minns inte hur vi avslutade eller vad vi sa då.
I dag mår jag jävligt illa och är fortfarande arg. För att han inte varit ärlig. Han får gärna ha knullat med halva jobbet och varit ihop med andra halvan, bara han säger det till mig så jag slipper höra det från andra.
Han får gärna ha haft en profil på alla dejtingsidor som finns på nätet. Men om han har en Lovelyn i sin hand får han faktiskt ta och lägga ner det där.

Nu messade precis Söderkillen och vill träffa mig ikväll. Jag har inte träffat honom på länge och inte tänkt träffa honom mer. Men just nu känns det som en alldeles utmärkt idé.

Kommentarer
Postat av: Lina

goo tjejen, killar är svin jag insåg också det denna helgen. Inget så där emot mig. Men ett gammalt ragg. Raggaage på mig i fredags, jag tyckte det var mycket om min kompis sa det syntes ju och han spanade in dig hela tiden. Det är bara det att han har ett förhållande sen 1.5 år tillbaks. Stackars flickvän!!! SVIN ÄR VAD DE ÄR. Stå på dig. Träffa söderkillen om du känner att du kan det utan att få känslor att svaja igen. You go girl!

2008-10-12 @ 14:10:41
URL: http://linaekblom.blogg.se/
Postat av: Lena

Ekorren anstränger sig inte i närheten av nog. Dumpa honom.



Och boka in Söderkillen, men senare i veckan, eller nästa, när du hämtat dig. Fel grabb att träffa när du är känslomässigt i gungning.



Och ta mina råd med en nypa salt. Åtminstone tills jag fått mer info än via blogg...

2008-10-12 @ 14:41:06
Postat av: Anonym

Bli aldri attached e mitt råd, dem flesta kan inte hålla sig ti en människa en då.

2008-10-12 @ 15:01:07
URL: http://denperfektapartnern.blogspot.com
Postat av: cosmicgirl

Åh gumman! Fan vad jobbigt å tradigt.. kommer att tänka på den varnande magkänsla du beskrev för ett tag sen..



Jag håller likväl inte m "denperfektapartnern" i hans cyniska inställning. Efter alla hoppfulla kommentarer ang saken från dig på min blogg så vet jag att du inte heller ser det så!



Men usch va himla trist att han var tvungen att visa sig va en sån, som inte är ärlig!?

2008-10-12 @ 17:31:17
URL: http://cosmicgirl.blogg.se/
Postat av: Marie

F

2008-10-12 @ 18:00:27
URL: http://velfia.blogg.se/
Postat av: Marie

Fy faaan vilket jävla SVIN :s Ja.. inte är det konstigt att man lägger dem orden i sin mun när killarna gör såhär - och speciellt när det börjar bli seriöst mellan er... spottar FYYY han... Han är VERKLIGEN inte värd dig! Och... er tripp till Åre? Nee.-.. fyyy :s Stackare - jag finns här om du vill prata gumman!

2008-10-12 @ 18:02:13
URL: http://velfia.blogg.se/
Postat av: Anna

Aj aj... Han är en player... och han verkar otroligt feg- och rädd för äkta närhet! Han vågar inte blotta sig eller släppa in dig helt och fullt och han bevisar det ju bara ännu mer genom att inte vara rak och ärlig när du konfronterar honom utan bara snärjer in sig ännu mer... Ring honom inte på ett par dagar. Om du betyder nåt, om det är dig han vill ha- så får han ta skammen att erkänna att han gjort fel. Då är han beredd att kämpa och då SKA han ringa dig! Ringer han inte bevisar han bara ännu mer hur feg och ytlig han är- då är han inte värd dig! Och Söderkillen... vad säger man, klart att du i ditt sårade tillstånd just nu säkert tycker att det är en bra idé att träffa honom, få bekräftelsen och trösten av en annan kropp, för att du just nu känner dig så lurad och ratad och både vill ge igen och döva känslorna... men som nån annan skrev, kanske är det bra att låta det gå några dagar och om det känns bättre då och ok, så träffa honom då!

Känner för dig- vet hur det är att känna sig så lurad på konfekten...så snopet! Ta hand om dig ordentligt!!! Skäm bort dig själv och låt dina nära vänner också göra det!

2008-10-12 @ 19:00:10
Postat av: Anonym

Ja har för tillfället 3 tjejer med pojkvänner som skickar sms å vill ses å flirtar hej vilt. Vet inte hur många tjejer me pojkvänner ja vatt me i mina dar. Handlar knappast om kön. Ja vill åsså tro på rikti kärlek men ja tror faktisst inte att ni gillade varandra tillräcklitt mycke å egentligen va de väl lia bra att de dog redan nu. Hur ska man träffa rätt om man inte kan ta å försöka nårra dar här å där. Istället för att tycka att han e ett svin vikket hans beteende e så kan man ju se de som att han inte gillade dej tiläckligt mycke helt enkelt.

2008-10-12 @ 21:08:46
URL: http://denperfektapartnern.blogspot.com
Postat av: cosmicgirl

denperfektapartnern: hm alltså den där grejen har jag så himla svårt att fatta..jag tror jag råkat få till d m en upptagen dude en enda gång och där rådde det olika åsikter om de va ihop. Men varför i hlv kan folk inte avsluta sina förhållanden om de vill leka/ligga runt? Det e väl bara att köpa läget att man inte lekt färdigt å va singel å glad!?

2008-10-12 @ 22:48:51
URL: http://cosmicgirl.blogg.se/
Postat av: EvE

Läs boken; "He's not that in to you!" och inse att han kanske inte är rätt person att ödsla tid och energi på.

2008-10-13 @ 12:35:36
Postat av: lovelyn

Tack för era åsikter och råd. Jag är ganska splittrad just nu och vet inte riktigt vad jag ska tycka eller vad jag känner. Det jag vet är att jag föll, inte från tian i hopptornet, men definitivt från tre meters svikten.

2008-10-13 @ 16:55:57
Postat av: lovelyn

EvE: Jo, jag har läst den boken för något år sedan. Men mycket han har gjort tidigare har visat helt motsatta sidor.

2008-10-13 @ 16:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0