Klick!

Ekorrens mamma ringde igår när vi var upptagna med varandra i soffan. Eftersom han är en mussla har han inte berättat om mig.
"Nu måste jag ljuga om varför jag var upptagen och inte svarade. Jag kan ju inte säga att jag höll på att ge Lovelyn en orgasm" sa han.
"Nä, det kan du ju inte och jag vill inte att det är det första din mamma hör om mig. Men du kan ju säga att du var upptagen med en klitoris" sa jag.

Lite senare pratade jag med min mamma. Eftersom jag inte är en mussla vet hon att jag träffar Ekorren.
"Har det blixtrat till mellan er ännu" frågade mamma fyndigt.
Jadå, det blixtrar som bara den. Han har hittat både skärpan, zoomen och avtryckaren. Och blixten.


Kommentarer
Postat av: cosmicgirl

Hihi låter som han vet vad han gör, aldrig fel.

2008-10-21 @ 07:43:43
URL: http://cosmicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0