Plask och lek

Ta med badkläder skulle jag göra för att vi skulle besöka Saunaworld på Holiday club. Där fanns ljusterapibastu, ångbastu med smålampor i taket som skulle föreställa en stjärnhimmel, finsk aromabastu och jättejättevarm bastu. Där fanns en svalkande pool och en dusch där man kunde välja mellan tropicaldusch eller ice islandicdusch.

Innan dess besökte vi Tännforsen och Åre chokladfabrik. Mäktigt båda två men på helt olika sätt.

På kvällen åt vi kräftor, västerbottensostpaj och drack snaps. Jag visade vilken brist på kindtänder jag har.

Varje dag: god mat, alkohol, underbart sex minst en gång och ligga en halvtimme i sängen och pussas på morgonen. Sedan låg han kvar och somnade om och jag gick upp för att jobba ett par timmar. Och för att smygsnusa.

I går åkte vi tillbaka till Stockholm och jag sov hos honom för att jag inte orkade släpa mig hem. I morse ville han ligga kvar i sängen och pussas. Då tyckte jag att det fick vara nog. "Jag är rastlös och vill ha kaffe" sa jag och gick upp och klädde på mig.
Det finns fan gränser för hur mycket pussmysande jag klarar av.

Kommentarer
Postat av: cosmicgirl

men vad skönt det lät med alla bastuarna(hm "bastus" lät fel)!



Ja för mycket pussande kan det bli, men just nu känner jag för att pussa ihjäl en viss person som jag inte får träffa. Brukar göra småpatetiska saker istället, som att klappa hans msn-bild m musknappen.

2008-10-10 @ 18:32:16
URL: http://cosmicgirl.blogg.se/
Postat av: Lena

hahaha, vilken virtuell värld vi lever i. Förr i tiden satte man läppstiftspussar på brev, i dag klappar vi msn-bilder med muspilen. Det är ju jätteroligt.

2008-10-10 @ 19:50:20
Postat av: Marie

klart jag vill ha dina RIKTIGA msn... need to talk with you - maila mig!!

2008-10-11 @ 00:02:01
URL: http://velfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0