Andra saker jag inte vill veta

Fick ett mess från en vän i fredags vid 20-tiden.

"Jag har blivit erbjuden penetration. Vet du vad det är? Tycker du att jag ska tacka ja?"

Jag fattar inte.

Ett: Hon har pojkvän, så jag hoppas verkligen att hon blir erbjuden penetration allt som oftast.
Två: Måste hon i så fall fråga mig om jag tycker att hon ska tacka ja?
Tre: Om det inte var pojkvännen som la fram erbjudandet, vem var det då?
Fyra Vet HON vad pentration är?
Fem: Varför frågar hon mig vad jag tycker?
Sex: Hon känner mig väl och borde veta att jag kan de flesta ord som betyder samlag.
Sju:  Vem fan använder ordet penetration?


Kommentarer
Postat av: Diana

Haha, älskling vad underbart.

Jag satt och körde ett sanning och konsekvensspel på en förfest i fredags. på ett av korten så stod det:



Skicka följande sms till tre av människorna på din mobiltelefon: "Jag har blivit erbjuden penetration. Vet du vad det är? Tycker du att jag ska tacka ja?"

Du får inte svara om personen ringer upp.



Så jag tror inte att du behöver vara orolig :D

2008-09-30 @ 17:06:27
Postat av: lovelyn

Fan, jag har blivit lurad alltså! Grrr. Tack för upplysningen sweetie. Hon ska få igen det där.

2008-09-30 @ 17:10:46
Postat av: Marie

Haha - lovley :)



Du... kan inte... du fråga han rätt ut?? Om ni ska satsa - du och "kollegan"? Jag ska bli bättre på att uppdatera min blogg med ;)

2008-09-30 @ 17:43:20
URL: http://velfia.blogg.se/
Postat av: Anna

Ahhh... när jag läste ditt inlägg tänkte jag.. men vänta lite... det där känner jag igen- just det där har jag hört förr. Och så får jag svaret bland dina kommentarer! haha...kan man ju bara tänka sig att det kommer dyka upp igen nångång! hihi...

2008-09-30 @ 18:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0