Hugo och jag

I går gjorde jag en insats som sista bestämmande instans. Jag följde med Ekorren/Kollegan till NK. Han skulle handla kostym till bröllopet han ska närvara vid på lördag. 

Han provade en Hugo Boss i brunt. Kom ut i butiken och diskuterade med försäljaren. Som frågade mig vad jag tyckte. "Det är ju ändå du som har sista ordet". Ursnyggt var mitt omdöme och Ekorren sa okej och betalade. 

Sedan blev det ett par skor. Gissa vem som fick sista ordet. Man skulle kunna tro att jag är någon slags flickvän. 

Kommentarer
Postat av: våga vara

Är det BARA jag som redan har sett förändringen i ditt civilstånd komma smygande?

2008-09-18 @ 11:35:11
URL: http://vagavaravillebrad.blogspot.com
Postat av: Marie

jag har också märkt detta - och jag är SÅÅÅ glad för din skull tjejen. Jag VISSTE det :D

2008-09-18 @ 15:45:58
URL: http://velfia.blogg.se/
Postat av: cosmicgirl

Den där Ekorren verkar va en hyvens kille alltså! Men känns flickvänsrollen småtrevlig eller lite skrämmande?

2008-09-19 @ 07:43:35
URL: http://cosmicgirl.blogg.se/
Postat av: sussie

Jag tror Ekorren kan titulera sig som din pojkvän. Det är i den samma stund som du börjar leta fel på gubben och snart är du ute i den där sunkiga Spray djungeln igen...

Skämtar bara- är han bra så håll kvar i honom. Bra Ekorrar hoppar inte runt i alla träd...



PS-Är det bara jag som inte pallar blogga? Men läser såklart mer än gärna andras spännande bloggar he he.

2008-09-19 @ 12:31:40
Postat av: lovelyn

Cosmic: Både och. Ena stunden vill jag vara med honom jämt och andra stunden blir jag irriterad och undrar när fan han ska sluta pussa på mig.



Sussie: Nä, det finns massa folk som inte orkar blogga. Och rätt många som inte ens orkar läsa bloggar. Jag är glad över att du läser min!

2008-09-19 @ 14:57:33
Postat av: cosmicgirl

Min rumskompis har hittat till din blogg, läser den regelbundet och gillar den asmycket. Ibland blir hon irriterad och man hör utrop som: varför skriver hon inte! Så säger hon till mig också som tur är. Keep it up!

2008-09-19 @ 15:37:11
URL: http://cosmicgirl.blogg.se/
Postat av: lovelyn

Cosmic: Åh, vad roligt! Många läsare är såklart kul, speciellt om de är lika trogna och fina som du!

2008-09-19 @ 16:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0