Lovelyn, Frun och Lillasystern

Lycka är att bo ihop med Frun och Lillasystern. 

I söndags var jag, Frun och Fruns kompis som var på besök ganska slitna och bakfulla. Vi släpade oss upp, åt rejäl frukost, skrattade åt lördagen, drack massa kaffe och småpratade. Sedan satt vi i soffan, kollade på meningslösa tv-serier och åt chips. Jag och Frun gick en runda och handlade på Coop. 
Det är så mycket skönare att vara bakis när jag kan vara det med dessa underbara töser. 

Häromdagen kom jag hem efter jobb och träning. Då hade Frun lagat fiskgryta som hon bjöd på. 
I går hade Frun bjudit hem en vän på middag och vi fyra åt lax i foliepaket, ost och kex, choklad och drack vin. 
Det är så mycket godare med mat när jag får äta den med dessa underbara töser.

Varje morgon trängs vi i badrummet när alla tre ska kissa, duscha, sminka och borsta tänderna. Men så dricker jag och Frun vårt morgonkaffe, läser DN och lyssnar på P1. Pratar lite och önskar varandra en bra dag. 
Och det är så mycket mysigare att gå upp när jag får sällskap vid köksbordet av dessa underbara töser. 



Kommentarer
Postat av: Lena

Man blir ju alldeles varm där inuti.

2008-09-12 @ 12:51:06
Postat av: Hanna

Anmäl Mimmi hon är bäst, jag kan inte ens sätta in en länk :/

2008-09-12 @ 13:04:01
URL: http://dimba.blogg.se/
Postat av: våga vara

Det är för att vi älskar dig Lovelyn!

2008-09-15 @ 13:19:40
URL: http://vagavaravillebrad.blogspot.com
Postat av: lovelyn

Åh! Och jag älskar er.

2008-09-15 @ 17:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0