Några kottar saknas

Vad är det som har hänt med Ekorren/Kollegan?

Jo, han har på ett envist sätt skuttat in i mitt liv och bjudit på kottar.
 
Mumsiga kottar i form av presenter (som choklad och sprit, han vet vad en kvinna behöver). 
Delikata kottar i form av fantastiskt sex (givande och uthållig och perfekt funktion). 
Mysiga kottar i form av skedande och smekande (och när han inte är här låter han mig veta att han hade velat vara det). 
Värmande kottar i form av gulliga sms och mms (om hur han saknar och längtar efter mig). 
Stödjande kottar i form av pepping (om hur duktig och bra jag är). 
Pålitliga kottar i form av hör av sig när han ska och några gånger extra också (inte det minsta spel). 

Jag gillar alla dessa kottar väldigt mycket och vill inte vara utan någon av dom. Men jag saknar fortfarande den skämtsamma kotten och den diskussionslystna kotten. Ibland tror jag att de ligger någonstans under skräpkottarna. Under skräpkottarna osäkerhet och blyghet. Eller att han bara har glömt att plocka just de kottarna. Men ibland undrar jag om han kanske helt enkelt inte har de kottarna och att han inte vet hur han ska skaffa dom. 

Kommentarer
Postat av: Lena

Med så många kottar hemma förtjänar han definitivt en bra stund på sig att plocka fram/hitta de saknande kottarna.

2008-09-15 @ 17:43:43
Postat av: Anonym

Jag vill ha kottar!

2008-09-15 @ 22:01:44
URL: http://castle.blogg.se/
Postat av: sussie

Håller med Lena. Kottens kottar låter lovande . Worst case scenario är väl att ni lever lyckliga i alla era dagar! :-)

2008-09-16 @ 08:03:45
Postat av: lovelyn

Du är en obotlig romantiker och optimist Sussie.

2008-09-16 @ 11:21:46
Postat av: cosmicgirl

Många kottar hemma! Ge honom lite tid bara, men det låter det som du tänkte göra!

2008-09-16 @ 12:06:13
URL: http://cosmicgirl.blogg.se/
Postat av: våga vara

Ja, ja, alla de där kottarna är skitbra. Men de är ju liksom baskottar - eller?



Du gör rätt i att inte glömma diskussionkotten och skrattkotten. För de är mycket viktiga delar i din egen kottesamling, och utan dessa kottar skulle du kanske inte vara det fina gosedjur som du är.

Ska du bara leka med de lite tyngre kottarna när du är ensam eller med andra kompisar? Kommer du inte ständigt att spana på andra ekorrar då och undra om deras bon innehåller även lyxkottarna?

2008-09-18 @ 11:43:50
URL: http://vagavaravillebrad.blogspot.com
Postat av: våga vara

Jag har mer att säga på detta ämne...

2008-09-18 @ 12:11:51
URL: http://vagavaravillebrad.blogspot.com
Postat av: lovelyn

våga vara: Vilken kottexpert du blivit. Ja, de där kottarna är baskottar. Men det är verkligen INTE alla som har dom. Nån som har haft diskussionskotten och skrattkotten (läs Recensenten) hade inte sexkotten eller pålitlighetskotten.

Söderkillen har många kottar, bland annat diskussionskotten. Men han saknar fan så många andra kottar.



Efter 3,5 års dejtande har jag insett en sak. Om jag direkt ska avskriva alla män som saknar en eller ett par kottar så kommer jag att fortsätta att hoppa från gran till gran i all evighet.

Just nu känner jag mig nöjd med Ekorrens kottar.

2008-09-18 @ 13:29:10
Postat av: våga vara

Ja, klart att du är nöjd med Ekorrens kottar. Alla kottar minus två hemma är ett mycket högt betyg! Du är glad och nöjd. Därmed är även jag det! Jag ifrågasätter absolut inte kottfaktorn eller ekorren själv - jag gillar honom! Säger bara att du är en ekorrfröken som gillar lyxiga kottar OCKSÅ. Och att jag gillar det med dig. Och att du således förtjänar skogens konung!

2008-09-18 @ 15:44:29
URL: http://vagavaravillebrad.blogspot.com
Postat av: lena

Man ska aldrig tro att man kan bli tillsammans med någon och sedan förändra dem. Jag vet.

Men jag tror faktiskt att det främst gäller att ta bort saker - du kan inte lära honom att inte vara störig, att bli mindre självisk, att respektera dig mer.

Däremot tror jag att en lite osäker person kan blomma upp i ett tryggt förhållande. Och då kan man åtminstone ge dem chansen att våga börja diskutera lite mer och flabba loss.

2008-09-18 @ 17:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0