Söderkillens återkomst

Det var mycket som var sig likt. Och en del som var olikt. 

Han var sig ganska lik. Lite kortare och klenare än jag mindes men med samma extremt vältränade kropp och underbara blick. Han skratt och hans ljud när han blir upphetsad var samma. 

Vi gjorde som vi brukar. Satt i soffan och delade en flaska rött och åt mörk choklad och vindruvor. Pratade, pratade och pratade tills vi började kyssas och flyttade oss till sängen. Kyssarna var lika mjuka och sköna och som vanligt tog han tag i mina armar och la dem ovanför mitt huvud innan han tog hand om mig. 

Efteråt låg vi sked en stund innan vi särade på oss, precis som vanligt. Han frågade lite oroligt om jag trodde att jag skulle kunna sova. Och på morgonen undrade han om jag hade sovit bra. Orolig för att jag skulle haft ångest och legat vaken. 

Vi åt frukost, drack kaffe och läste varsin del av DN, så som vi brukar göra. Jag börjar med nyheterna och han med kulturen. Jag hade med mig en tandborste och tog den med mig när jag gick, jag har aldrig lämnat något där. På gatan utanför pussades vi innan han cyklade iväg och jag gick mot bussen. Precis som vanligt. 

Mest olik var jag. Jag var pratsam och skämtsam men inte särskilt flörtig eller generös med komplimanger. Lite skeptisk och ganska reserverad var jag också. Men framför allt kände jag mig annorlunda. För så mycket har hänt under det här året. 
Jag är annorlunda. Tryggare, säkrare och mer bestämd. Jag vet bättre vad jag vill ha, vad jag accepterar och inte. 
Jag vet vad jag gillar och inte. 

På ett sätt är jag mig lik. Jag gillar fortfarande Söderkillen. På ett sätt är han sig lik. Han är fortfarande ett svin. Enligt honom själv i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: Lena

Och inget sagt om framtiden, ens den närmaste?

2008-09-03 @ 16:05:22
Postat av: Lena

Och vad menar han egentligen med svin?

2008-09-03 @ 16:07:53
Postat av: lovelyn

Han vill träffa mig igen.

Men han vill fortfarande inte ha en relation. Det är min tolkning från förra omgången. Då uttryckte han det så, att han var ett svin eftersom han ville träffa mig men inte ha en relation och inte ens dejta.



2008-09-03 @ 16:21:58
Postat av: Sussie

Oh så dryg han är. Och du, hur orkar du? Hålla kol på olika mess från höger till vänster?

Egentligen är det ju upplagt för bra sex med Söderkillen, utan några förpliktelser. Men det blir ju inte mer, antingen är man kär här och nu eller så blir det inget.Konstigt dock....för undrar du inte varför- hur kass e man då om killen bara vill knulla?

Mitt svar på frågan är enkelt- Du är underbar och bra på ALLA sätt. Men inte i hans ögon. För han e för dum för att fatta detta! Och de små pliriga 08 gluggarna vill jag mer än gärna peta ut med en slö kniv... Jäkla snubbe. Så skippa honom. Spar t-bane pengarna till en skön drink och njut av de män som ser det fina i dig och skulle kyssa dina fötter och gå på glödande kål för att kunna titulera sig " pojkvän till Lovelyn".

2008-09-03 @ 17:10:20
Postat av: Sussie

Hej igen... har tänkt på mitt lilla inlägg. Kanske är jag för hård mot dig. Jag kan inte hymla med mina tankar vad gäller sex, kärlek och förhållanden. De går enligt mig inte att ha bra "kk" relation om ena parten är förälskad ...men du är kanske inte längre kär i denna södersnubbe? Då är det ju ingen fara för brustna hjärtan och tårar på sängkudden.

Det var så lääääänge sedan jag hade en intim relation med någon annan än min gamle karl här hemma. Så bäst före datumen på mina kärleksråd är kanske förbi och jag har för tillfället ett mer passionerat förhållande till mina M&M s med jordnötter än vad jag har till min man ha ha ha ha...

Med andra ord,ta mina råd med en nypa salt.

2008-09-03 @ 17:21:12
Postat av: lovelyn

Gumman. Du får gärna vara hård. Även om jag inte följer dina råd så kan det ändå var skönt att höra dig spy galla över alla manskrällen som jag träffar.

Men jag känner mig rätt lugn med Söderkillen nu. Sen får vi väl se hur det går.

2008-09-03 @ 20:28:49
Postat av: Anonym

Skönt att höra! Ja, ingen kommer att vara god nog för min lilla Lovelyn. Jag är som en far som vakar över sin tös ha ha ha.

2008-09-03 @ 21:31:51
Postat av: karro

erkänn att du bara träffar honom igen för att skapa mer drama i bloggen :) o det funkar! jag har ingen åsikt i ämnet, tycker bara det är skönt att höra att det är nån som är lika fram o tillbaka som jag.

2008-09-05 @ 14:18:16
Postat av: karro

ännu mer drama vill säga

2008-09-05 @ 14:19:44
Postat av: lovelyn

Karro: Haha! Ja drama blev det ju, 19 kommentarer på inlägget om hans mail. Det är ju nästan en läsarstorm :)

2008-09-05 @ 16:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0