Det kunde varit värre, men knappast bättre

Himla härlig helg. Firande av fantastisk fru med först flådig middag i fredags och sedan följde födelsdagsfest hos oss dagen efter. Blev baluns på Berns med babes. Skratt och söndagssunk med snygga frun. Sjukt synkat snusk med Söderkillen på söndagkväll. Sov som ett sövt spädbarn. 

Helgens... 
pinsamma: Dansa och sjunga med till "Girls just wanna have fun" på Berns. Inte helt okej. 
onödiga: Tequilashot kl tio i tre.
bästa: Att jag bor ihop med två fantastiska flickor. 
beslut: Att dumpa Yogamannen. Varför slösa tid på en lätt möglig man när jag har två godbitar i skafferiet? 
upptäckt: Det finns fin natur runt Liljeholmen. 
ojdå: Min kvinnliga kollega gick hem med min kompis ex. i lördagsnatt. 



Kommentarer
Postat av: Sussie

Jasså. Nu är Yogatiden förbi...ny era börjar ?! Är det fortf ekorren som gäller eller har du hittat ett nytt vilddjur i killdjungeln? ( tjaa..ekorrar är ju knappast vilddjur men kan tänka mig att rabiessmittade ekorrar ändå inte är att leka med ha ha)

2008-09-08 @ 14:06:35
Postat av: lovelyn

Ekorren/Kollegan gäller fortfarande, vi ska ses ikväll. Också har jag ju bubblaren, Söderkillen.

2008-09-08 @ 14:10:27
Postat av: våga vara

Du glömde helgens bonus: Frun nya lamm.

Läs min blogg!

2008-09-08 @ 17:43:12
URL: http://vagavaravillebrad.blogspot.com
Postat av: Lena

Grattis på födelsedagen Sussie!!!!

2008-09-09 @ 09:10:51
Postat av: lovelyn

Ja, det var definitivt en av helgens höjdpunkter. Ett litet bähä i vår lägenhet är aldrig fel.

2008-09-09 @ 09:11:41
Postat av: Sussie

Jasså, har frun och du orgier nu ? Var för sig gissar jag, eller? :-)

Läser att du ännu inte skakat av dig mjällhögen /söderkillen alltså. Whta the f...k?

Jag gillar inte honom- min magkänsla är sällan fel...tror jag.

Lena- tack ! 31 känns lika bra som 30 men innebär att om 9 år blir det stor fest hi hi. You´re all invited!

2008-09-09 @ 20:06:08
Postat av: lovelyn

Sussie: Jodå, trots Yogamannens försök så delar jag och frun inte våra män.

Mjällhögen/Söderkillen är kvar. Men din magkänsla är säkert rätt.

2008-09-10 @ 10:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0