Hålla tummen rätt

I dag gäller det att hålla reda på vilka knappar jag trycker på. Jag pratar om på mobilen. Min jobbdator fick hjärtstillestånd i morse och fick läggas in för akutvård hos serviceavdelningen. Så jag läste lite i några böcker och sms-flörtade istället för att jobba på allvar. 

Och det var då det gällde att hålla reda på vilket svar som skickades till vilken man. 

Från Yogamannen: Ses i morgon? Kanske se en film och låta dig pröva lite bondage? Puss
Och efter positivt svar från mig: Du har ju inte sett den sjukt stora dildon än. Så stor som den är, är det nog bäst att binda fast dig så du inte springer iväg när den ska in. 

Från Kollegan/Ekorren: Har tillbringat hela förmiddagen hos XXXX XXXX. Hon spelade den där låten med Chicago som vi lyssnade på i helgen. Fick mig att tänka väldigt mycket på dig. Kramar!
(Låten var antingen "I´f you leave me now" eller "You´re the inspiration", jag kommer inte ihåg). 

Det hade verkligen kunnat bli fel. Jag vet inte hur Yogamannen hade reagerat på "Du är min inspiration". Och jag tror inte att Kollegan hade uppskattat "En stor dildo? Ja, tack". 

Kommentarer
Postat av: våga vara

Svarade du verkligen "Du är min inspiration" till Ekorren? Var inte det lite töntigt? Och dessutom en lögn, väl?

2008-09-02 @ 16:46:59
URL: http://vagavaravillebrad.blogspot.com
Postat av: Lena

Ljuga för att ha sex är bra. Så länge man inte lovar något.

Och yogamannens sms tyckte jag var på gränsen till obehagligt. Det är skillnad på att tycka om att dominera och att skoja om tvång. Men jag inser att jag inte är inne i er jargong.

2008-09-02 @ 16:50:30
Postat av: lovelyn

Nja, jag skarvade lite. Jag svarade inte exakt så men åt det hållet... När det gäller Yogamannen så är det ju jävligt mycket snack och väldigt lite hockey. Och när det väl gäller så är han väldigt noga med förtroendet.

2008-09-03 @ 10:58:35
Postat av: Lena

Dessutom måste jag tillägga att jag inte tycker om stora dildos. Äkta varan får gärna vara stora - den är mjuk på ytan, följsam och varm. En dildo är kall och plasthård och får inte vara för stor.

2008-09-03 @ 13:59:22
Postat av: lovelyn

Hm, ja du har en poäng. Jag har faktiskt bara testat normalstora. Dildosar alltså.

2008-09-03 @ 14:50:33
Postat av: Sussie

ha ha...roligt sms från Yogibear. Jag försöker läsa till mig humorn och den förmodligen rätt oskyldiga dildon som sladdrigt dinglar i hans hand samtidigt som han försöker sig på en råbandsknut på lilla Lovelyn hi hi. Sex är ju så mkt mer än bara missionären (oldie but goldie egentligen), men gigantiska dildosar vette katten om det är min melodi.

"It ain´t the size of the boat, it´s the motion of the ocean" som det så vackert heter.

Vilka filmer på vuxenhyllan är han inspirerad av egentligen? Constance eller 3 hål och en lite tjej? ;-)

2008-09-03 @ 17:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0