Yogamannens hemliga låda öppnades

I går kväll blev det jävlar i det hockey istället för snack hos Yogamannen. Massa hockey. 
Jag blev fylld (bokstavligt talat) av nya erfarenheter. 
Jag var fast (bokstavligt talat) i sängen. 
Jag fick bra vibrationer (bokstavligt talat). 
Vad han själv brister i kompenserar han väl. 

Men det är tur att det inte blir så ofta vi sexar, för efteråt var jag helt slut. Och glömde helt bort att jag skulle sova hemma för att kunna gå upp och sjunga "ja må hon leva" för Frun som fyller år idag. Jag fick ringa och gratta istället och hon fick höra Yogamannens störiga kommentarer. 
Vad jag själv brister i ska jag nu kompensera med middag och vin. 


Kommentarer
Postat av: Sussie

Jasså.Yogibear kom igång...och jag som trodde björnar gick i ide så här dags på året ;-)



Bra iaf att det blev "hockey" istället för snack. Nu får du utöva dina nya erfarenheter på kollegan

( eftersom Yogamannen fortfarande verkar skum i mina ögon) och kanske spice him up a bit!

2008-09-06 @ 10:42:26
Postat av: lovelyn

Ja, han gjorde väl ett sista ryck innan vintervilan. Men björnen är skum och jag fördrar ändå ekorren.

2008-09-08 @ 10:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0