Knullrufs är bästa partyfrisyren

Jag följde med min kollega Guldlock på fest i går. Det blev en kväll fylld av skratt men mest inombords. På festen var en man som först verkade väldigt trevlig och social och jag och Guldlock pratade en del med honom. Men när han blev full kunde han bara prata om Thailand (som han varit i nästan pinsamt många gånger) och tafsa på Guldlock (fast hon sa till honom att han skulle sluta pinsamt många gånger).

Sedan hade vi Aggroparet. Tjejen vakade över sin kille som en hök och tittade på mig och Guldlock och viskade med sin kompis. Killen kunde bara prata om sport och frågade argt Guldlock "vilka sporter har du tränat då". Sedan hånglade Aggroparet upp varandra i soffan och smet sedan in på toan och hade sex. Två gånger. Jag kan ju tillägga att vi befann oss i en liten etta. När vi skulle gå ut hade de precis avslutat omgång två och tjejen kollade in sig själv i hallen i spegeln. "Varför är jag så rufsig i håret" sa hon. Jag var väldigt nära att säga "För att du nyss knullat på dass" men bet mig själv i tungan och fnissade bara tyst.

Innan vi gick ut hann värdinnan, hennes syster och den enda söta killen hoppa i värdinnans säng till diverse houselåtar. Som duracellkaniner på speed ungefär. Systern hade siktet inställt på den söta killen och vaktade honom noga och gav mig och Guldlock sura ögonkast. Som om hon ville starta krig trots att både jag och Guldlock viftade med vita flaggor, vilket hon inte verkade se.

Kvällen avslutades på en fullproppad bar. En av killarna från festen började svamla om hur vacker jag var (tyvärr kunde jag inte säga detsamma), jag blev tvungen att halsa mitt glas vin för att få det i mig istället för över mig och det gick inte ens att dansa till den dåliga musiken för det var så trångt.
När stället stängde klockan ett tog jag tunnelbanan hem, messade med Ekorren och somnade sedan nöjt med vetskapen om att i natt sover jag i hans säng.

Kommentarer
Postat av: sussie

ha ha ha..vilken fest. Påminner mig om ett antal gymnasiefester man gått på där alla flippade ut efter 2 glas hembrännt med cola. Det var innan Red Bull belv poppis ha ha.

2008-09-22 @ 13:06:45
Postat av: lovelyn

Haha, jag vet!

2008-09-22 @ 13:11:57
Postat av: cosmicgirl

Nämen? Sex på dass, på en fest, i en etta? Ja det låter sannerligen pubertalt då kan man väl hålla sig hemma ist? Låter som ni fick stå ut m många avundsjuka blickar, även detta lite pubertalt. Tur du har din Ekorre att mysa m ikväll!

2008-09-22 @ 16:03:51
URL: http://cosmicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0