Yogamannen fortsätter att förvirra

Yogamannen hörde av sig idag efter över en veckas tystnad. Han ville veta om jag ville träffa honom och tjejen som vi eventuellt skulle ha trekant med. 
Jag tackade nej och hänvisade till att det höll på att bli lite allvar med Ekorren/Kollegan. Yogamannen blev först förvånad för jag var ju skeptisk till att bli seriös med Ekorren innan. 
Jo, men just nu känns det rätt bra svarade jag. 
Då svarade Yogamannen:

"Puss. Jag tycker om dig."

Vad svarar man på det???

Kommentarer
Postat av: sussie

Man svarar- Ja, det är många som gör det!

Alltså tycker om Lovelyn. För det e ju så.

Man bygger en relation på mer än bara trekanter :-) och gigantiska plastkukar.

2008-09-16 @ 08:00:57
Postat av: lovelyn

Haha!

2008-09-16 @ 11:29:25
Postat av: Lena

Han får se upp med den där martyr-inställningen, den riskerar att fastna.

2008-09-17 @ 09:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0