Tid som flytt, tid för flytt

På onsdag är det dags. Jag tar mitt pick och pack och flyttar från frun på Liljeholmen till finaste på Mariatorget. Flytten var egentligen planerad till förra helgen men då var han tvungen att åka utomlands med jobbet och sen blev han sjuk. Vi har redan förberett, han har rensat i garderoben och gjort plats i lådor. Jag har köpt ett skoskåp och packat. 

Det har hela tiden känts bra och vi har med små steg närmat oss samboskapet. Men såklart har mina nojor dykt upp ibland. Att besöka IKEA och storhandla mat på en lördagkväll ligger inte i min natur och jag måste alltid djupandas efter sådana upplevelser. 

Men nu, när jag har väntat på den stora dagen i en och en halv vecka extra, är jag övertygad. Jag vill bo med honom. Jag längtar efter det. Jag vill dela mitt liv med honom. 

Kommentarer
Postat av: Sanna Tider

Vad härligt det låter... allt framför er :-) Lycka till nu!!

2009-07-27 @ 10:56:04
URL: http://cityandsex.blogg.se/
Postat av: Velfia

Låter helt underbart... kan du inte skriva om detta? saknar dina ord så (det är jag som hade snowychili - bloggen)



2009-07-28 @ 19:27:00
URL: http://velfiasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0